Tuesday, September 22, 2009

Still In A Mood Of Raya

1st day of raya :
dengan bangganya aku mengaku aku tak pi sembahyang raya. haha. bangun pun lambat. dalam pukul 11 kut. siap mandi, pakai baju, make up cantik2. then, as usual we all heading to Penang except kak siti and abang madi sebab depa balik rumah mak abang madi. makan2 kat rumah tok sampai buncit :D rasa mengantuk la pulak kan. aku tidur sampai pukul 5. mama kejut sebab nak pi Sungai Petani pulak. sampai saja kat rumah tok, aku balun laksa dengan nasi impit 2 3 pinggan. hehe. memang buncit aku hari ni. balik rumah. aku tidur dengan nyenyaknya. sedar2 pun dah pagi. :)

2nd day of raya :
fully beraya di rumah. sebab selalunya kawan2 aku datang hari raya kedua. tapi tahun ni kawan2 yang datang tak ramai macam thn lepas. but, it's ok. as long as my another half datang, i'm always happy. :)) aku masak spaghetti. mama masak macaroni bakar. ayah masak rendang ayam. sedap oh. pukul 4.30 p.m my another half pun datang. oh ya. as usual, dia bawak alyp, apit dan irfan. faten dengan yusra datang pukul 6. lepas my another half balik. rindu budak faten ini sangat2. lama kut tak jumpa dia. and yusra look chubby. hehe. sorry, yusra. i can't lie.

3rd day of raya :
aku nak beraya pulak hari ni. tp tak lah beraya sakan sangat pun. 2 buah rumah ja pegi. tu pun aku dah tak larat nak makan. hehe. rumah pertama ialah rumah faten. plan nak konvoi dengan nadia tapi tak jadi. she got work to do. anyway, thanks for the bihun sayang. sedap. and your blueberry tart pon sedap. air yang entah apa2 tu pun sedap. :) then, the second target which the last house was my another half's house. the spaghetti was nice. kek lapis awesome. but air ribena tawar lah, baby. :P ini kali pertama ok. dan kali pertama juga kami beraya as a couple. at night, my family and i went to mak mertua kak siti's house. makan kuih loyang. nyum2. lama tak makan.


this is my another half.
taken by : adam.

sayang, muka you huduh tau tak. :D

No comments:

Post a Comment