Monday, September 28, 2009

Happy Birthday, Nadia

nurul nadia mohtar
happy birthday, sayang.
sweet 20. ok. :)
may god bless you, babe.

sayang, awak dah 20 tahun. dah nak jadi cikgu pun. matang sikit ya. nadia muda sehari dari aku. perangai kami tak banyak beza. mungkin sebab tu aku dengan nadia boleh rapat. sampai sekarang pun kami rapat. selalu keluar lepak2, shopping2 dan semestinya bergossip. hehe. :) zaman sekolah dulu nadia sangat hot. dalam geng kami, dia lah yang paling banyak boyfriend berbanding kami semua. haha. rindu zaman sekolah lah pulak. nadia ni lawak, kuat merapu dan pandai dress up. aku suka tengok nadia. fit in anything. i hope that we will still stay as best friend ya. i love you. *hugs and kisses.

aku sampai UKM pukul 6 pagi tadi. i called my parents and my another half to tell them that i arrived here safely. yay. aku dah pandai naik bas dan juga berdikari. :) big claps for me. haha. sambung tidur sampai pukul 12.20 pm. rin hantar message tanya pegi tak kelas kimia. i replied yes. big claps for me again because i did not skip the only class today. :D tonight, i finish up my lab report, my assignments and my tutorials. another big claps for me.

sleepy head, baby. good night, everyone.

No comments:

Post a Comment