Friday, September 18, 2009

Happy Birthday, Amirah

amirah binti sulaiman
selamat hari jadi, cantik.
sweet 20. okay.
may god bless you, babe. :)


mira dah tua. yay. dah tak remaja lagi dah. hehe. mira ni sangat cantik okay. menjadi pujaan junior dan senior masa school time dulu. kami ni satu geng. mira la yang paling cantik masa tu. haha. tapi la ni semua pakat sama2 cantik dah. i miss her so badly. :( she's now in ipoh, perak. so, macam susah untuk aku nak jumpa dan ber'gossip' dgn mira. :D dulu aku dengan mira pernah ada salah faham sikit but later on we are okay until today. no hard feelings ya. apa2 pun she's also 1 of the best friend i ever had. i love you. *hugs and kisses.

sampai rumah pukul 7 pagi tadi. adoih. penat. aku tak mempuasakan diri aku lagi. heheh. :D so, aku tanya mama ada nasi ka tak. lepas makan nasi aku tidur sampai pukul 2. bangun. tidy up my room and suddenly i heard kak siti's voice. dia dah balik :)) wahh. sangat happy. malam ni pulak abang zul balik. bertambah2 happy lah aku. tak sabar nak gather 1 family. aku makan sangat banyak hari ni sebab untuk pertama kalinya aku berbuka puasa di rumah dan bersama family. ngee. best ohh. masakan mama dan ayah memang superb. :)

okay. okay. sudah mengantuk. goodnight, evryone.

No comments:

Post a Comment