Tuesday, December 22, 2009

UKM (Part 2)

1st day (21 Dec 2009) : aktiviti membeli belah bermula di sogo bersama peneman yang setia iaitu nina, ina dan iffah. aku dapat beli seluar hush puppies sepasang dan baju jeep sehelai. jadi lah tu kan. tapi tak puas hati sebab tak dapat beli beg baru. i want a sling bag. i want it so badly. :(

2nd day (22 Dec 2009) : aktiviti membeli belah diteruskan lagi di midvalley megamall bersama iffah dan ina. nina tak dapat ikut sebab dia ada bacaan yasin di kolej pada pukul 9.30 malam. ketua aras lah katakan. mesti sibuk. haha. :P i bought a new bag which cost rm 199.90 by roxy. semua orang cakap tak berbaloi sebab it looks very simple. well, it's roxy. mana ada yang below than rm 100. haish. at last, hajat aku untuk dapatkan sling bag tercapai. :D mission accomplished!

3rd day (23 Dec 2009) : time for classes, baby. kelas aku hari ini sangat2 pack from 8 am until 8 pm. haha. 12 hours, okay. aku semangat bangun awal hari ni. my another half pun bangun awal semata2 nak tanya samada aku dah bangun atau tidak. ouh..so sweet of you, my love. :)) at night, aku ada perjumpaan dengan JAKSA untuk kem 1 malaysia anjuran kolej. shit! semua pelajar tahun 1 di wajibkan hadir. haih.

good night, all. *hugs and kisses.

No comments:

Post a Comment