Thursday, December 31, 2009

Doa Dari Kekasih Buat Kekasih

ya allah. aku memohon padamu. tenangkan hati aku, tabahkan hati aku, dan positifkan minda aku supaya aku dapat melalui liku-liku kehidupan dengan penuh sempurna. aku juga memohon pada mu, ya allah. panjangkan hubungan aku dengan AN NUR ASRAF BIN CHE SAAD sehingga nafasku yang terakhir. izinkan kami bahagia seperti pasangan yang lain. restuilah hubungan kami, ya allah. kau permudahkan jalan hidup kami agar kami dapat membina ikatan hubungan yang sah di sisi agama dan di mata masyarakat. aku terlalu mencintai dan menyayangi dia, ya allah. tolonglah jangan kau jauhkan dia dari aku dan dekatkanlah hatinya kepada aku setiap waktu. aku berserah padamu, ya allah. aku merayu padamu supaya kau makbulkan doa aku ini. amin yarabbalalamin.

No comments:

Post a Comment