Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru

sayang, selamat tahun baru. semoga hubungan kita berkekalan hingga ke nafas yang terakhir. saya cintakan awak. saya sayangkan awak. percayalah, hanya awak di hati saya. semoga cinta awak terhadap saya tetap utuh di setiap sudut hati awak. pelbagai cabaran dan masalah kita lalui bersama. tak mungkin saya dapat lakukan itu semua tanpa awak di sisi saya. terima kasih, sayang. terima kasih untuk semuanya. saya ingin memohon ampun dari hujung rambut ke hujung kaki kerana sepanjang perkenalan kita banyak salah faham dan pergaduhan telah berlaku. semoga tahun baru ini dapat memberi nafas baru dalam hubungan kita. saya sentiasa memohon pada allah supaya melindungi awk kerana tanpa awak, saya lemah. tanpa awk juga, saya kosong. semangat awak, cinta awak dan kasih sayang awak yang saya perlukan untuk hidup berjaya selain keluarga saya. happy new year, sayang.

with love, ruzanna.

No comments:

Post a Comment