Wednesday, October 21, 2009

Curang

esok, hariz ajak aku keluar. lepak KLCC untuk shoot gambar. so, without saying and asking anything. i just say yes. then, aku mula berfikir. adakah aku curang terhadap an nur atau tidak. i don't think so sebab aku bukannya pergi berkasih sayang dengan hariz. aku pun tak da mesej hariz macam aku mesej an nur. plus, i love an nur very much and very strong. aku dan hariz hanya kawan. kami mempunyai minat yang sama iaitu fotografi. i did tell an nur that i'm going out with a guy tomorrow but i did lie to him a bit. haha. hati aku dan cinta aku terhadap an nur tak kan berubah. hariz pun maybe anggap aku sebagai kawan. nothing much, i guess. :P so, the conclusion is aku tak curang kan. hehe. I LOVE YOU, AN NUR. only u, sayang.

selamat malam, semua orang.

No comments:

Post a Comment