Monday, July 5, 2010

Damn! Damn! Damn!

mood : muka gatai (garu2 muka)

ehh..kenapa muka orang lain semua licin, cantik berseri ah? kenapa muka aku penuh jerawat, bergerutu sana sini ah? haish. kalau lah aku ni anak jutawan, dah lama aku cuba new york skin care tu. aku taknak muka yang putih melepak tapi tangan macam bontot kuali. jauh panggang dari api. haha. aku hanya nak kulit muka yang licin tanpa jerawat dan cela. :) biar tak putih pun takpa. dah macam2 produk aku cuba. the result, still macam haram. haha. and the latest one, aku jumpa dermatologist (pakar kulit muka). it's been nearly a month i've been using his product. hasilnya agak mengagumkan. cuma kulit masih tak licin berseri macam yang aku nak lagi. tapi ada satu benda yang paling tak best. muka aku gatai sikit bila letak ubat dia. haha. nak buat macam mana kan. nak cantik punya pasal. we'll see 2 or 3 months later. hopefully it's getting better.

*hugs and kisses.

No comments:

Post a Comment