Thursday, September 27, 2012

Birthday Princess

hello, peeps!

ini entry pasal birthday saya yang kedua. sebab apa ada part 2? sebab encik boyfriend yang awesome telah men-surprise-kan saya sekali lagi. eh, tapi hari ni bukan sekali tapi berkali-kali. patut lah excited sangat nak lepak putrajaya dari minggu lepas. ada udang di sebalik mee rupanya. :D

bersama super awesome boyfriend.
ye. saya tahu muncul tanduk di atas kepala. ("-_-)
 
 surprise pertama. konon nak ambik tisu ye.

 
surprise kedua. ada kad comel atas birthday gift.

 
surprise ketiga. dapat "kipas mak bagi". haha.
 
hai. i am a one day birthday princess. :P

see. how straight i am? people should be more suspicious when it comes to their birthday. but me? buat rilek. makan burger tak tengok kiri kanan. haha.

thanks baby for your surprise. saya hargai apa yang awak buat untuk saya. i love you. *hugs and kisses.

ps : teringat tahun lepas kena baling dengan susu masam. hehe.

No comments:

Post a Comment