Tuesday, March 22, 2011

Late Night Conversation

faris : kenapa u suka seksa diri u by looking at his profile?
me : entah. i suka stalk orang.
faris : u bukan suka stalk orang. u suka stalk dia.
me : i rasa my day will be incomplete if i tak stalk dia.
faris : then u will get hurt kan, ruzanna?
me : i've tried so hard to rid him off away from my life but i failed.
faris : don't be silly, ruzanna. u jealous, u sakit hati, and u jadi macam ni. did he cares?
me : let me be this way.
faris : jangan tunggu orang yang tak hargai you.
me : but it starts from my mistakes.
faris : semua orang buat silap. tapi apa tinggi sangat ego dia nak buat u macam tu?
me : maybe ni balasan for my previous mistakes kot.
faris : dia bukan tuhan nak hukum u macam ni.
me : stop it, faris.
faris : listen, ruzanna. he won't get any better women other than u. i swear.

No comments:

Post a Comment