Sunday, November 7, 2010

My Superhuman

terima kasih, kawan-kawan.
di saat aku down. di saat aku dikecewakan.
mereka ada bersama aku.
no words can replace how much i appreciate them.
introducing sharina, maslina and atiqah.


they are currently my sweetest drugs :)

okay. ini gemuk. azam baru nak kurus. haha.

thanks, sharina. awak selalu ada dengan saya.
saya sayang awak. :*

and ohh, thanks to Umar too. (not omran okay :P)
kau selalu pinjamkan telinga buruk kau untuk aku bercerita. hehe. :P


kadang-kadang dalam hidup ni, tak semua benda kita akan dapat. kadang-kadang dalam hidup ni, kita perlu lepaskan benda yang kita sayang untuk dapatkan hidup yang lebih baik. aku percaya setiap benda yang berlaku pasti ada hikmahnya. aku percaya Allah juga selalu bersama aku. kepada orang yang pernah aku sayang, terima kasih buat aku lebih matang. terima kasih juga buat aku lebih tabah. aku sedar salah silap aku dan aku sedang berusaha untuk berubah. aku akan buktikan bukan hanya pada kau tetapi pada semua yang aku mampu lakukannya. aku akan simpan pengalaman bersama kau untuk aku jadikan pemangkin kejayaan aku. bila sampai masanya nanti, pengalaman itu akan aku buang jauh-jauh. insyaallah. aku tahu aku boleh. hey, i need to move on. tiada lagi post yang beremosi meruntun jiwa, okay. haha. now i realized that forever is too short. :)

2 comments: