Saturday, August 14, 2010

Sesi Melayan Perasaan

tadi lepak dengan reen dekat putrajaya. niat pada mulanya nak beli nasi kukus tepi KTM tu. siap2, turun, start enjin kereta, gerak dan akhirnya sampai putrajaya. haha. it was seriously unplanned. maka bermulalah sesi meluahkan perasaan sedih aku kepada reen. :)

aku ada masalah dengan kawan2 baik aku kat kolej. nak kata aku ada buat salah. entahlah. tapi setahu aku, takda pun. bila ditanya. masing2 diam ja. so, macam mana nak selesai masalah kalau takda give and take. aku pun membuat keputusan untuk diamkan diri jugak. tak matilah kalau aku tak kawan dengan kau orang. insyaallah, tuhan akan bagi aku kawan2 yang lebih baik. amin. :)

ok. cut the crap. taknak cakap pasal tu lagi dah. no more tears and no more sadness. i hope i can manage my life very well without them. 'i live on my own. not on anyone else'. i have Allah, my family, my another half, reen, and other friends too. :)

anyway, thanks reen sebab teman kami. ampa layan ja kan perangai kami ni. selalu ja ada dengan kami time bila2 pun. sorry sangat tau kalau kami ada buat ampa rasa apa2 yang tak best sepanjang kita kawan. thanks a lot, friend. i love you. :')


meet my friend, reen.

meet myself, ruzanna.

No comments:

Post a Comment