Sunday, March 14, 2010

Money Oh Money

i spent about rm250 within 2 days. oh, god. membazir sungguh, ruzanna oii. apa kau ingat bapak kau cop duit ka, hah? kau ingat bapak kau kaya sangat sampai berjoli tak ingat dunia. haih, ruzanna. orang suruh belajar, kau pergi tabur duit pulak kan. sekarang, dah kena ikat perut sebab takda duit. padan muka kau, ruzanna. hahaha. gelak sikit. :P

okay. cukup. aku pergi berjoli pun sebab temankan kawan2 aku saja. at last, aku yang shopping berlebihan. shitty. shitty. hari jumaat pergi jalan TAR. aku temankan rin beli skirt jeans. hari sabtu pergi sunway pyramid. aku temankan nad beli baju dinner. oh, man. 2 days in a row. haha. meluat sungguh bila ada duit ni. bila takda duit mulalah nak start diet itu ini kan padahal terpaksa ikat perut. hahah. :D

ruzanna. ruzanna. please change, my dear. cuba berjimat sikit. plus another 2 weeks, my another half will be coming here. hoyeahhh. aku mesti kena temankan dia beli baju dinner dia. terbang lagi duit aku berkeping2. starting from this week aku kena berjimat supaya boleh berjoli sakan dengan dia. wink2. tengok. tak berubah-ubah lagi tu. hehe. nak buat macam mana. dah nama perempuan tu perempuan jugak. tak lepas dari suka ber'shopping'.



psst. nighty2 night, all. *hugs and kisses.

No comments:

Post a Comment