Monday, February 15, 2010

Daily Routine

Khamis (11/02/2010)
skip classes for the whole day. malas nak pergi sebab dalam mood nak balik kampung. lagipun, hati aku dah tergedik-gedik nak balik ni. sabar, ruzanna. tak sampai 24 jam saja lagi, okay. at night, i went for an overnight with iffah and yusri until 5 am. balik. terus tidur. haha. gila lah. thanks, yusri. thanks, iffah. :)

Jumaat (12/02/2010)
yippey. hari ni balik rumah. bas pukul 2 pm. sepatutnya sampai dalam pukul 8 pm tapi sampai pukul 11.30 pm disebabkan bas lambat macam babi. haha. tapi, aku bersyukur sebab selamat sampai. :) oh ya. thanks, an nur sebab ambil saya dari stesen bas ya. sayang awak. *winking.

Sabtu (13/02/2010)
mama, kak siti, abang madi and i went to padang besar, perlis. orang ramai macam semut. haha. aku tak shopping banyak sangat pun. just a ladies purse is enough. takda mood kut. boyfriend busy macam menteri. sedihnya. :(( we had a really2 BIG fight that night. haihs.

Ahad (14/02/2010)
selamat tahun baru cina kepada kaum cina. gong xi fa cai. hari ni seronok dapat dating bersama boyfriend tercinta plus mat alip tersayang. haha. makan kenny rogers sebab semua kedai tutup. then, tengok movie percy jackson and bla bla bla bla. tak ingat tajuk pulak. :/ seronok! heronya sangat handsome. aku jatuh cinta terus lah. sorry, sayang. :P

Isnin (15/02/2010)
boring at day and fun at the night. haha. maksudnya, the whole day aku tak buat apa2. duduk rumah mengadap lappy. BORING!

No comments:

Post a Comment