Monday, January 18, 2010

Haih, Ruzanna

haih. aku dah lama berazam untuk kurus. tapi tak menjadi jugak kan. ingat tak post2 yang lepas tu? semangat itu ini nak kurus. but at the end, none. makin bertambah berat badan ada lah. baju2 aku dalam almari pun dah semakin ketat.

an nur : awak jangan lupa diet tau, sayang!
zairina : kau kecik kan punggung kau tu cukup.
irfan : awat hang gemuk la ni? dalam gambar nampak kurus.
zarina : zana dah nampak macam tembam sikit.

OMG! macam mana ni. aku nak kurus. aku nak cantik tapi nafsu makan aku tinggi menggunung. tak boleh nak diet lansung. semalam kononnya nak diet. tapi, hentam laksa sarawak dan kenny rogers. balik kolej, hentam lagi 2 bun rotiboy. hahaha. and today, melantak meggi, bihun bandung plus roti canai tengah2 malam lagi. tu tak termasuk lagi dengan sup cendawan dan milo panas.

and tomorrow. insyaallah. aku akan cuba untuk diet dan bersenam. semangat tu dah ada. tinggal nak buat saja belum. :) wish me luck okay. good night.

*hugs and kisses.

No comments:

Post a Comment