Saturday, November 14, 2009

Something New

yay! the first day at home was awesome. seperti yang dijanjikan, aku dah kemas bilik aku dan buang barang2 yang tak berguna. jadi, nampak kemas lah sikit kan. dah macam bilik anak dara dah. hehe. mama pun tak cakap banyak dah. at 2 p.m, me and my mum went out to tesco. beli barang dapur sikit sebab esok aku nak masak. what? masak? haha. trust me. i'll be cooking for lunch tomorrow. just wait and see. :) aku rancang nak masak sup ayam dan sayur goreng. wish me luck okay. this is my first time. so, i hope i'm gonna make very well. kah3.

ops. plan aku nak diet hari ni tak jadi sebab mama belanja kfc. haha. makan banyak gila. amik set dinner plate tu. ayam tiga ketul aku dapat habiskan. hebat lah, ruzanna. jadi, plan itu akan bermula esok. wish me all the best again, yea. :)

need to sleep early. esok nak bangun awal. nak masak. *hugs.

No comments:

Post a Comment